dinsdag 21 januari 2014

Vino TOP 10..

Sinds een paar jaar noem ik mij zelf een wijnkenner. Ik heb nog nooit meegedaan aan een wijnproeverij, maar dat is volgens mij niet nodig. De belangrijkste kennis die ik heb opgedaan is dat een wijn niet duur hoef te zijn om lekker te zijn. Soms zie ik flessen voor 3 of 4 tientjes terwijl een fles van 2,39 prima smaakt en je dus flink bespaard en er ook nog van kan genieten. Voor dit jaar wil ik een TOP 10 van rode wijn, witte wijn en rosé maken. Dus 30 wijnen uitproberen en rangschikken naar smaak en kwaliteit. Voor deze competitie is er een speciale pagina gemaakt (Vino TOP 10..), deze kun je terug vinden boven in de status balk.

Wat vind je terug in de ranglijst?
- Naam van de wijn
- Prijs van de wijn
- Waar te koop
- Land van herkomst
- Wijn jaar

Heb jij
suggesties, tips of wijn aanraders? Laat het me dan weten! Ook als je eens samen met mij een fles wil nuttigen, hou ik mij aanbevolen!

Tijdens het schrijven van deze blog luisterde ik naar de muziek van Zucchero - Il Volo



Laten we gaan proosten,

Ciao!