dinsdag 21 januari 2014

2014..

Hallo lieve lezers, terug van weg geweest. Mijn laatste blog dateert alweer van augustus 2013 dus het wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe blog, gewoon om even te laten lezen hoe het met mij gaat. Nog allemaal de beste wensen voor dit jaar en maak er wat moois van. Ik heb al mijn 10 vingers nog dus laat ik beginnen met tikken..

De Tweet Back actie (zie vorige blog) heb ik helaas niet gehaald. Het is inmiddels 14 januari geweest maar nog altijd staan er een paar namen open welke ik nog graag in mijn Twitter periode wil gaan halen. Te weten:

- Een huidige Oranje international
- Een huidige Ajax speler
- Een Nederlandse acteur/actrice
- Een Nederlandse politicus
- Een buitenlandse ster

Dit keer doe ik er geen streefdatum bij, wanneer ze allemaal op mij gereageerd hebben, blog ik wel weer wat.

Wat staat er verder persoonlijk voor mij te wachten in 2014. Ik ben inmiddels weer gestopt met roken, ben bezig met laatste jaar van mijn opleiding, het huis staat nog te koop, mijn aller Ajax ligt op koers voor het kampioenschap en ik heb mijzelf voorgenomen gezonder te gaan leven. Dat betekent voor mij dus minder drinken en snoepen, het sporten doe ik al 3 keer in de week met mijn ploegie HZVV 4 welke nog ondermaats presteert dit seizoen. In maart trappen we af voor onze 2e seizoenshelft, tijd genoeg om te trainen en om top fit te worden. 

Verder heb ik even geen nieuws of belangrijke zaken. Ik heb mijzelf voorgenomen om MEER te gaan bloggen. Dit kan straks ook omdat ik bijna klaar ben met mijn opleiding dus meer tijd heb. Als jullie ideeƫn of onderwerpen hebben waar over ik moet bloggen, laat het me dan weten!

Tot de volgende blog,

p.s. tijdens het schrijven van deze blog luisterde ik naar de muziek van Klingande - Jubel



Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten