dinsdag 16 april 2013

Waddup KEEKERS!

Na Twitter, Facebook, YouTube en Instagram is er weer een nieuwe populaire manier om jezelf te uiten met Social Media. Dit kan tegenwoordig via korte video filmpjes die je maakt met je telefoon. Dit opkomende programma heet KEEK (spreek uit op z'n Drents, KIEK) en je followers/vrienden worden KEEKERS (Barbapapa's)  genoemd.

Werd het je met Twitter/Facebook makkelijk gemaakt door korte berichten te tikken zodat je niet hoefde te praten, mag je nu je eigen regisseur spelen en je filmpjes met tekst/uitspraken te voorzien. Overigens duurt een filmpje maximaal 36 seconden, dus hoef je je niet te vervelen als iemand z'n ding doet. Zo kun je laten zien dat je op een fiets zit, op een feestje, je aan het stofzuigen of vogels aan het spotten bent.

Ik kwam met KEEK in aanraking nadat wat Barbapapa's uit Vladikavkaz een Nigga kapper zochten. Oftewel, ik heb de KEEKS van Royston Drenthe bekeken, je weet toch. Ik wist geen eens dat hij daar voetbalde. Dat profvoetballers zoals een Royston een voorbeeldfunctie hebben is eigenlijk te gek voor woorden maar momenteel heb ik ongeveer net zoveel KEEKERS als followers op Twitter. Dat Royston niet de enige Lauwe profvoetballer met een account is zie je hieronder. Zo zijn er net als hem nog wat meer Fresh voetbal homies:

- Ryan Babel
- Gregory van der Wiel
- Jody Lukoki
- Daley Blind
- Luciano Narsingh
- Memphis Depay
- Rydell Poepon
- Donovan Slijngard
- Ryan Donk

Ook ik gebruik tegenwoordig KEEK en dus kunnen jullie een KEEKje in mijn leven nemen. Waar ik eerder verslaafd was aan Instagram is KEEK nu de shit. Een filmpje zegt meer dan foto's niet waar? KEEK mij op @JosTi

Tot KEEKus!

Ciao..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten