woensdag 5 september 2012

Stoppen met roken, poging 47..

Het is weer zo ver, ik heb weer een poging gedaan om te stoppen met roken. Hopelijk mijn laatste poging. In een eerder geschreven blog van 31 januari 2012 beschrijf ik hoe het aanpak.Klik hier om deze te lezen.

Afgelopen maandag 3 september was de laatste keer dat ik een sigaret op stak. Nu 2 dagen later voel ik me goed en ben ik enthousiast. Met de wel bekende Quit Smoking! APP kan ik precies zien hoeveel ik bespaar en hoe mijn lichaam beetje voor beetje schoon wordt. Ook is er een nieuwe functie, je kunt met mede stoppers chatten. Wanneer je het moeilijk hebt, kun je een chat plaatsen en je mede stoppers slepen je er door heen. Nu het weekend nog overleven en ik kan alles aan. Zou het mij dan eindelijk lukken?

Via de site, Twitter en Facebook hou ik jullie op de hoogte van mijn stoppoging.


Quit Now! is te downloaden in de Playstore of scan deze code:

Het zit tussen je oren, wees er zuinig op..

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten